Om man inte tar med boken hem så behöver man inte plugga

Den taktiken körde jag på i helgen, hoppas att jag inte är helt lost på provet imorgon. Tidigt som fan kommer jag få gå upp eftersom jag missade bussen ikväll, eller ja jag orkade väl inte packa i tid snarare.

Idag har jag spelat typ världens äldsta tv-spel med Oliver! Super Mario och Donkey Kong på Super Nintendo. Jag ägde på Super Mario men han tyckte att vi skulle ta något lättare spel till mig, då blev det Donkey Kong som jag var sämst på så då blev han sur på mig för att vi förlorade hela tiden. Jag fick ställa mig ute och få vatten sprutat på mig som straff.

Kommentarer
Postat av: A

Nej världens bästa spel! fast det är nog inte långt ifrån världens äldsta ;)



Ps.

Oliver vill att du sover över hos oss. I hans säng.

2009-05-17 @ 22:55:08
URL: http://angelicasaxin.blogg.se/
Postat av: M

hahahaha mys!

alla som inte vem oliver är måste undra ;)

2009-05-18 @ 18:58:23
URL: http://magdisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0