övningskör

Jag tror att pappa har blivit lite inspirerad av Annies körkort för idag föreslog han att vi skulle åka ut och övningsköra. Sagt och gjort! Han tyckte att jag var väldigt duktig och efter några varv på parkeringen redo för trafiken. Jag vet inte om det var ett så klar tänkt beslut, för jag kan ju trots allt inte köra bil. Men vi kom hem levande i alla fall. Jag ska nog lyckas få körkort jag med till slut, hur svårt kan det va?! Så länge åker jag med Annie, jag tror vi har åkt på varenda gata i hela hällefors de senaste dagarna, finns nöje i det med.

Kommentarer
Postat av: A

en hel del nöje, hahah ;p

När du får körkort så vet du vad vi måste göra ! :D

2009-04-11 @ 11:21:30
URL: http://angelicasaxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0