jag hade varit snäll i år också

Nu är det slut på julefriden. Ganska skönt måste jag säga, visst är det väl mysigt med jul och så men i år har den tillbringats hos mina småkusiner i Göteborg och jag måste säga att efter några dagar är man ganska rastlös efter att bara ha ritat, lekt med barbie och blivit friserad av 5åriga Alva hela dagarna. Dessutom var jag antagligen allergisk mot antingen deras katt eller julgran för det har kliat i mina ögon hela julen. Låter som att allt sög, men det gjorde det faktiskt inte det var trevligt också och fördelen med Göteborg var ju att det fanns massa affärer på mellandagsrean och tomten tyckte nog att jag hade varit snäll för han kom med en ny mobil till mig. Eller ja om man ska vara riktigt ärlig så kanske det var mamma och pappa som tyckte att jag hade varit snäll för det var jag som fick vara tomte (A). Jag är riktigt bra, ingen under 6 år märkte att det var jag.

Nu taggar vi inför nyår då jag ska få dansa omkring i min svarta paljettklänning. Idag har vi varit och inhandlat troligtvis alldelles för mycket mat som vanligt. Mamma tyckte i alla fall att det tog för mycket plats i kylskåpet och då är det bara efterrätten som förvaras hemma hos oss.

Förresten har jag inte städat än.. hihihihihihi
MEN JAG SKA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0